sköönt.

asså jag glömmer bort bloggen,vet inte varför men..

vi slutade iallafall efter lunch i måndags riktigt skönt for ner på stan med lollo sen träffade vi emelie plusspluss , frida och daniella..
gick och letade skor men jag hittade inget som vanligt finns ju inga skor alls som jag tycker om?
visst så är det faktiskt.
men sen gick jag o daniella,emelie plusspluss och fikade på starz?
det var gott! :)

sen hade vi coopertest på nolia med andreas på kvällen sprang typ 15 varv på vad var det?
15,39 eller något sånt.. minnet är inte på topp.

tisdag hade vi fotbollsträning riktigt skönt men mina ben sov..
o ikväll hade jag träning med iksu gick väl rätt okej.

ska gå o fika lite sen sovmorgon till tio i tio imorgon SKKÖÖNT ELLER VADDÅ ? (A)

pusshej! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0