08.08.12

hallojsan.

nu drar bloggningen igång igen efter sommaren,hoppas ni gillar min egna fina design som jag har ändrat ganska så mycket men det är inte så lätt när man är nybörjare.
det är kul att se att det är några som komenterar för det blir så mycket roligare att blogga då,så fortsätt fortsätt!!

om nästan en vecka drar skolan igång och man börjar jobba sig igenom andra året på ersängskolan,vi kommer även lämna kära epsilon och flytta upp till gamma,och maddeline vi som vi hade som mentor tillsammans med maria i sjuan kommer inte att fortsätta utan mats kommer att komma till klassen istället.känns ändå som att detta år kommer bli bättre en det förra för vi har säkert lärt känna varandra mera och kommit varandra närmare än förut,det är iallafall det jag hoppas på.har även hört att vi tydligen ska få en ny elev till klassen men det är inget jag har vetat så man får väl se,
mer om det kommer väl senare,det är ju ändå en vecka kvar tills allt drar igång,saker kan ju faktiskt ändras..

annars idag har jag varit på långpromenad runt här omkring för jag var ute efter att ha ett par skor men det gick ingen vidare hittade inte så mycket..
så jag tog bussen ner på stan för att se om jag hittade några där.det blev inget köpt men det blev lite bilder så jag kan välja här hemma istället för på affären,det är ju omöjligt för mig att välja på plats,tuvärr.
sen var jag även inne på timari och där hittade jag lite fina saker som jag fotade för att visa mamma. ;]
tänkte att jag kunde dela med mig av mina bilder till er som läser här hos mig.




dagens outfit.

ganska så enket nästan allt från h&m denna dag.
rosa/röd top från h&m ca;99kr.
svart kofta från h&m ca;149kr.
gråa byxor från h&m ca;200kr tror jag.
gula skor från sko punkten ca;149kr.


skopunkten 99kr.

skopunkten 199kr.

en sko affär bredvid ecco, 99kr.

skopunkten 249kr.


en affär bredvid ecco ca;99kr.

timari 79kr.
timari,ljushållare ca;49kr.
timari,båtkrok ca;49kr.
timari,förvaringslåda ca;200kr.

kommentera gärna :)

nu bär det av till träning,hörs imorgon och förhoppningsvis har jag nya saker att berätta om..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah damp nu blire lite fart i allt helt plötsligt! jag har haft jättetråkigt i sommar för ingen bloggar typ men nu jävlar!!!

funkar skorna med dina speciella fossingar?:]

jag tkr att dom näst längst ner var snygga. :)

sv: jaa det ska väl gå. :) jag ringer dig imorgon. puss.

2008-08-12 @ 22:53:49
Postat av: LÖLLEN

GLÖMDE SKRIVA ATT DET VAR FRÅN MIG SORRY.

2008-08-12 @ 22:54:23
URL: http://dextroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0