08.08.13

hej på dig som sitter och läser hos mig.

humöret sönk ner till botten imorse när jag vaknade och hörde spratt och sprätt på fönsterbrädan,satte mig bara upp i sängen och kollade ut med sorgsna,det ändå jag såg var regn,regn,regn och regn.
det är sommarlov och det ska bara regna hela tiden,jag är ledig och vill ha roligt men det slutar med att man bara sitter hemma inne och kollar in i datorn eller teven..
man kan undra vad det är för nått sommarlov som har kommit i år,är det från helvettet eller?

visst man kan ju fara till en kompis och ha roligt iallafall men det är inte precis det första jag tänker på iallafall,
det första jag tänker på är,
- jaha regn igen,,vad ska jag göra idag då?!

ibland tänker jag bara,
- men var det värt av dig som dödade den där spindeln igår?
kunde den inte få leva så vi fick sol idag.
ibland kanske spindeln överlevde och det blev sol,men nästa dag då,
då var det döden och regn väntade oss dagen där på..


alla kanske inte tror på dödandet av spindlarna ,men det gör då jag.
just för att varje gång jag har dödat en spindel har regnet kommit nästa dag, så vad säger man..

tänkte bjuda på dagens outfit.
har somsagt bara suttit inne hela dagen tills jag for på träning,
så trots regnet så blev det lite sommar.

outfit ett.

ja,man blir inte alltid fin på kort,men det får man leva med.. ;)

 linne från coe pris;ingen aning.

kjol från h&m pris;ingen aning.


har haft träning ikväll och så och nu drar jag iväg till linnéa för övernattning där med emelie..
ha det bäst du där! (L)

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack desamma :)

2008-08-14 @ 17:23:17
URL: http://jjohannasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0