08.08.15

hellohello!

solen lyser och värmer till och med lite idag helt underbart! my love..
vaknade idag av att min bror kom in och väckte mig men jag orkade verkligen inte gå upp så jag la mig och somnade om igen till nio,satte på teven och lät mig vakna till lite mera,och på barnkanalen var det såklart hejhej sommar..
såg det tills klockan var ungefär kvart över tio och då fikade jag lite granna,sedan tog jag och min broder en liten promenad ner till ersdungen och lämnade något papper,och sen gick vi och kollade runt lite för oss själva..
dom har gjort om så sjukt mycket på ett år,för ett år sedan slutade jag där och allt är som omgjort nu..
grindar på vissa ställen som vi aldrig har haft förut och det käraste trädet som stått mitt på skolgården hela tiden skolan har funnits har dom kapat ner,fyy!
och där jag hade klassrummet har tydligen två avdelningar på mammas gamla jobb måttet flyttat,nått som jag aldrig skulle kunna tänka mig men tydligen så är det så..

sen hade vi en skateboard ramp på gården som en par killar från min klass och nån från nånannan klass hade byggt tillsammans med några som gick på högstadiet när vi ungefär gick i feman sexan tror jag,och det var så otroligt viktigt att små barnen inte fick vara där och förstöra osv.. dom var så rädda om den och när det började bli för kallt att skata så tog dom isär den och bar bort den och samma sak efter vintern när den skulle fram..
har aldrig sätt nått så.. vad ska man kunna kalla det.. amen omtyckt,dom var så rädda om den men sen.. när vi gick ut sexan så vad hände? den bara stod där,folket bara förstörde den.på vintern stod den kvar och den förstördes bara mer och mer..
sen nu,är den säkert uppeldad i majbrasan,skulle inte förvåna mig.
det fanns som inget intresse kvar,ingen var där och skatade ingen bar bort den på vintern..
helt otroligt,rampen var killarnas "rast och fritids leksak" kan man säga,helt otroligt..


nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så vi kan fara ut till stugan,slappa och bara andas ut.. underbart!
och imorgon är det match,tagga upp nu tjejer!! =)
på söndag funderar jag på att kanske ställa upp och spela med ersmark/ersbodas f94,dom har tydligen match i obbola klockan nånting..
kanske ska ta telefonen och ringa peder ändå..

nästa helg väntar team bulding med innebandylaget och sedan på söndag mini cupen på ersängsvallen som vi ska hålla i,fast lite pirr i magen är det ändå för jag ska dömma matcher själv.jag har ju som alltid dömt tillsammans med linnéa  men det går säkert jätte bra! .. hoppas jag =)

när jag ändå sitter och kollar igenom lite gamla sommarbilder från förra året
så tänkte jag att jag kan bjuda på nån..
njut!

sommaren -07

 - vadå? vad är liseberg utan att vinna en anka, ;]


kram på dig där!

Kommentarer
Postat av: Janna

ååh! en sån där anka kämpade jag med att försöka vinna på liseberg! men jag lyckades aldrig dock :p dom är så söta!

2008-08-15 @ 15:21:30
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: med mig är de kanon :D hehe

händer idag då?

2008-08-15 @ 15:39:11
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

sv. åh härligt :D ja ska flytta in saker i min lägenhet =/ hehe

2008-08-15 @ 16:41:14
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Janna

haha okeeej :D det var svårt att pricka bollen.. jag tror att jag spenderade runt tio stycken tio kronor eller nåt sånt :p åh, tack! :D

2008-08-15 @ 16:49:18
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

härligt:)

2008-08-15 @ 17:50:59
URL: http://jjohannasu.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack, det hade du med !



Haft en bra dag?

Kram

2008-08-15 @ 19:04:29
URL: http://chocolaate.blogg.se/
Postat av: soffie

Önskar dej en trevlig helg

2008-08-15 @ 21:42:00
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0