08.08.20

hejhej,

idag var det första dagen i skolan,helt klart skönt att börja om igen..

och plus att vi har fått mats så det är ju bara ännu bättre,vi slutade iallafall halv tolv så det var ganska skönt!

jag har underskåp och det suger,känns som jag är nertryckt och instäng! bläbläblä men det får jag leva med.

annars har inte dagen varit så speciell förutom att det känns eller det är hundra miljarder ungar på våran skola,det värsta är att dom är typ inte ens stora typ små barn!
aja,som sagt det får jag leva med leva med.
matanterna bjöd på köttbullar och makaroner,riktigt gott!!

somsagt så är frågan avslutad och här ska jag försöka svara på alla svar kan man säga..
så ta och läs alla andras medans du letar reda på just din egen. :)

Postat av: Maya

Nya kompisar och ännu ett år närmre studenten.


-okej,härligt!
studenten är inte helt fel! :)

Postat av: Clara

Träffa kompisarna såklart :)
dessutom blir det allt färre dagar tills jag tar studenten.


-kompisarna vill man ju alltid träffa,
studenten wiiee!

jag sitter här och tänker,hur ska jag kunna svara på era svar?
då blir det ju helt sjukt,det ser ju helt sjukt ut,det ser ni ju.jag började men jag sket i det för det funkar ju inte,
fast det kanske är jag som skulle ha ställt en annan sorts fråga,men aja men när det är första gången så är det faktiskt inte så lätt,men jag lovar dig,jag lovar att nästa gång ska det bli en fråga som jag kan svara på i promise you! =)

ni får väl kika in alla andras svar istället..
 
det är jätte kul att ni läser och kommenterar här hos mig,i like it!

ikväll ska jag nog hhitta på nått mysigt med emma och några till vi får väl se,
dagen har varit otrolig rolig men nu i slutet har det bara varit jobbigt,har ont i hela kroppen
och det känns som allting har ballat ur,är det föör skolan har börjat eller?
men ändå,man kommer till skolan och man hoppas verkligen att alla har vuxit till sig för i sjuan var det bara trams sen så kommer man in i klassrummet och det är relatift lugnt och man känner verkligen hur glad man blir för alla andra,sen går det en halv timme kanske då har allting som man hoppades på spårat ut.allt är som förra året ingenting har typ förändrats på dom,det är kanske några som har vuxit till sig för det har man ju märkt litegrann.tex,när alla började prata satt dom bara tysta istället för att hänga på dom andra..
skönt att några har förbättrat sig för då kanske dom andra märker på dom hur man ska betée sig,
för jag kommer inte orka med dom jag tänker skita i dom,dom får göra hur dom vill, jag tänker inte lägga ner min energi på att störa mig och säga åt dom.

aja,tänkte bjuda på en liten bild från helgen..



vi hörs imorgon mina trogna läsare,
hoppas ni förstår mig för det är det jag vill,
jag vill dela med mig av mina tankar och känslor..
kram på dig.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hur har du haft det?? :D



Kram

2008-08-20 @ 19:06:51
URL: http://chocolaate.blogg.se/
Postat av: Karin

Bara bra :) Lite trött :P

2008-08-21 @ 19:13:15
URL: http://chocolaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0