08.08.22

hellojsan,

förlåt att jag inte skrev nått igår men det hanns inte alls med kan man säga,
idag har det varit första riktiga skoldagen där vi går enligt schemat,ganska mycket slapp,men det är skönt när det är fredag.slutade kvart i två så det är inte så farligt.

idag ska vi ha teambuilding med innebandylaget och det ända vi vet är att vi ska vara på iksu fem och vi ska ha med oss,cykel,sovsäck och tält ungefär..
så man får väl se vart det slutar :)
ändå ganska så kul tycker jag,och jag hoppas att det kommer bli det också.


på söndag ska vi ha mini cup för 99-01orna på ersängsvallen,sen ska vi hålla i herrmatchen som är senare på eftermiddagen och då ska jag vara funktionär. :D
jag har inte så mycket att berätta nu men jag skriver när jag har kommit hem imorgon så får ni höra mer vad som hände osv..

kram!

Kommentarer
Postat av: jenny

hejhej, har du några bra namn på en katt? hade döpt den till saga men nu visar det sig att det är en hane. ha de bra kramkram :)

2008-08-22 @ 16:02:16
URL: http://menjenny.blogg.se/
Postat av: Karin

Japp :)

Vad ska du göra under helgen? ;D



Kram

2008-08-22 @ 22:11:51
URL: http://chocolaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0