bästaste..

ny blogg,kanske dags att ta en titt här kanske?

veckan var väl varit som vanligt tror jag..
måndag helt som planerat förutom att mats var borta så det blev ingen musik men han,ovanligt!!
vi hade en vikarie från schicago? hih,man kan väl säga att george var lite speciell.
tisdagen var det innebandy på morgonen och träning med laget på kvällen helt suveränt, ;]
onsdagen var också som vanligt en helt normal dag och torsdagen var det en efterlängtad? sovmorgon till tio i tio,sen fotboll till halv fem.fredag sovmorgon igen till halv tio sedan var det träff i elevensval grupperna och för min del vart det dans,sen så var det förlängd träning på kvällen vi tränade box-powerplay riktigt jobbigt men jävligt bra,alla tog det verkligen seriöst.. sen pratade vi lite så vi ska ha teambulding på torsdag innan vi far till solllnnaaa på fredag klockan 07,00 är sååå taggad. ;]
sen i går var det matych mot holmsund city, gick jämarnnss bra. 4-1 fyfan tjejoor1 inget som man bara glömmer :D
förutom det så är väl den här veckan lite förändrad inga träningar med laget som vanligt men imorgon träningsmatch mot j18 på ersäng vid halv sju tror jag kma o titta? (A)
sen träning på östra på tisdag kväll inte för jag fattar varför menmen...
sen teambulding på torsdag som sagt sen blir det solna på fredag morgon!! kommer sakkna alla som kommer att vara hemma.. speciellt du..

pusshej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0