inte kungligaste,kungligaste..

förstår inte varför,skämms du eller vaddå?
smsen gjorde så jag låg vaken ett bra tag,inte kunde jag sova efter det där.
du har aldrig varit så förut så man börjar ju undra..


annars har väl dagen varit bra,först bild och med brita för åsa var borta!
den bästa stunden i mitt liv nästan.
sen hade vi matte kom en bra bit och är snart klar med röd kurs,så jag lär väl klara provet ganska så bra på onsdag tack vare det. ;]
o mats var inte sjuk idag så det blev en vanlig musiklektion jag säger bara- ahh! vad kung det var!! :D
på idrotten idag hade vi racket,men mini tennis var ändå kungligast,sjukt kul att spela det.. jag fick en tanke när jag spelade det att jag vill prova på skvåååårrss? HAHAHHAHAHHAHAHA det låter så roligt jag tror jag måste testa ngn gång. ;p

träningsmatch mot j18 ikväll dårå. känner mej faktiskt rätt så pepp på att spela,hoppas vi bara är 3line så vårat spel får göras som det ska.. brukar alltid vara nån sjuk men idag hoppas jag verkligen inte på det för det är ju snartttt soollnnaa!!!!!


image6
i will see you in your eyes.
hold you in your hand.
look at you all my life,
bacause you be the one 
and only for me..
                                                                                                                               
                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0