peckel kul! =)

idag har vi typ inte gjort något,hade sov morgon till kvart i nio sedan såg vi på 9ornas dm finaler så vi behövde inte gå på nåågra lektioner då.. så vi missade tyska redovisningen! xd yes..
sen hade vi so,och efter det slöjd,jag hatar lim!!!!!

sen skulle vi bestämma vad vi skulle ha för tema på innebandyturneringen på torsdag,o vi var några stycken som satt o pratade i vikväggen.. sen sa simon ba- vi kan ha kavaj tema!?.... xd
jag ba - men jag har ingen kavaj ska jag typ låna pappas då elr?typ xl typ ner till knäa sen visade jag hur stor den skulle va. o då stod isak och pullade mej bakifrån typ! han är ju som han blev (A)
sen kom simon och försöker leka isak.. ;]
alla är då avensjuka HAHHAHHAH! :D
sen när vi gick hem så blev linus helt.. jani vet ju :D
 det här är ju skandal!! (A)



träning ikväll xd
sen imorrn blire mia så himla härligt att få ha det med henne,asså shiiieetttt!!!! :D jag längtar..

o sen blev det inte teambulding på torsdag men det är skitsamma för det är ju solna på fredag! :]
har börjat skriva lite vad jag ska ha med mej, men jag kommer säkert glömma det viktigaste det är så det brukar vara med mej..

image3

i love.

Kommentarer
Postat av: lölläääh

naw jag älskardig!!!

2008-03-06 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0