08.06.27

hejhej!

idag har jag inte gjort så mycket,vaknade vid nio sen låg jag och drog mig till typ halv tio eller nått sånt,då såg jag värsta vänner sedan efter det våra bästa år.. eller nu vad det heter. ;]
jag åt lite lunch sen satte jag mig på cykeln och drog iväg till daniella,nu har hhon färgat underhåret blont! värsttaa finntt!!

far till stugan idag och slappar sedan har vi tester imorgon klockan ettt,jobbiigt.. vet ju inte änns hur man gör.. hehe.
ganske så sköönt att få fara till stugan o bara slappa tills man kommer hem igen,men en fråga.. - vart är sommar'n?!
helt borta,det är ju knappt sol på himlen.Bara moln,regn,åska osv.. vad är det här.. det förstår ju dagarna man blir ju så sjuuuuukkktt rastlöööss.
aja,hoppas väl på bättre väder till veckan så man kan hitta på nått roligt med vännerna.
jajustja,nu är nästan alla i piteå och spelar piteå summer games,bla. är victoria,linnéa och jasmin där,hoppas att det går bäst för dom..
och alla ersboda lag som är där, ni kommer väl hem med ett guld runt halsen? ;)

match på mormors födelsedag på måndag..
dragon 1 tror jag det var mot sävar.
jag hoppas definitift på sol eller iallafall inte regn,punkkt!

felicialilja <3 daniella gustavsson.



gårdagens försök att få en lite sommar känsla..
jag och syrran for på coop och köpte 2liter jordgubbar
och en sprut-grädde..
sen satte vi oss på altanen och åt upp allllltttiinngggg! :]
säger bara gottt!! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

GLASSIGT!

2008-07-03 @ 00:41:52
Postat av: felicia

svar, ALLTID :)

2008-08-02 @ 12:00:23
Postat av: felicia

svar, ALLTID :)

2008-08-02 @ 12:00:23
Postat av: aMANDA

du är så jävla snygg fillen!<3

2008-09-05 @ 23:31:41
URL: http://collllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0