a.

asså fan jag vet inte vad jag ska säga,känner mej helt less och slut varje dag nu.. =( ååh!

tema vecka nu i tre dagar , valde att ta reda på lite mer om socker och GI mem gissa vem jag hamnade med? okej ska inte vara så dum men sixten är inte min typ..
olyckligt vis så var det bara vi två på hela avdelningen som valde det..
3dagar vi två ojojoj, ssjukk imorgon?
aja,jag får jobba vidare så redovisningen på onsdag blir någolunda bra iallafall.

sen nästa vecka är ju som en dröm,
förhoppningsvis fjällen med lollo och hennes familj.. ahh! så sköönnt.

löpträning ikväll,ganska så slaskigt ute men det får vi skita i,ut och springa ska vi då göra.
man kan inte ställa in allt bara för vädret är så här.

image12
saknar tiden när man var liten,
då fick man aldrig skulden,
man bara sov,vaknade,sket
hela dagarna.
ganska så skönt..


allt har blivit helt förändrat,
bara på några dagar,veckor..


Kommentarer
Postat av: Svara på apan :D joonas

Men diggar du inte att arbeta me sixten?
ska inte reta dig nå mer.
sry


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0