hjälp

har inte skrivit på ett tag vet inte varför men har inte haft orken att sätta mej vid tangentera och börja skriva..
inte så mycke har väl hänt för min del,bara skönt med sportlov tycker jag..
vetinte vad som har flugit i mej men känner mej helt hängig,orkar ingenting nästan eller jo kanske på dagen är jag väl rätt så pigg men sen mot eftermiddan så blir jag bara tröttare och tröttare och på kvällen ännu mer..
hoppas bara det inte är sjukan som flugit i mej,det är det värsta som kan hända den här veckan,för då kommer jag missa sjuukt mycke korigrafi eftersom vi har elevensval.

vädret suger snopp!
man blir ju dyng blöt så fort man går utanför dörren,
följde med daniella till hennes skötarhäst här på ersboda..
han heter sanny boy sen så fick jag rida sen så blev han skrämd
av något så han fick ett litet utbrott o jag höll på att dö av skraj..
men sånt händer väl,tur att det inte blev värre än att jag satt kvar på sadeln
utan skador,hah men så farligt var det faktiskt inte, man blev som mest lite
rädd för jag brukar inte rida så ofta. xd

skola imorgon känns helt okej faktiskt,få komma upp lite tidigare på mornarna,annars kommer jag inte igång förnst typ tre på eftermiddan.
känns bra att ha en slapp vecka framför mej med tanke på att jag inte är helt kry.
men man vet ju aldrig veckan kan bli rätt jobbig med att lära sej alla danssteg man är ju inte bäst på att dansa i gruppen precis,visst lollo?
fast hon är så mycke bättre än mej,

har aldrig riktigt tänk på det här förut men jag byter musiksmak kanske så ofta,man glömmer som bort alla låtar man lyssnade på förut,har suttit hela kvällen och bara lyssnat på gamla låtar..
men man lyssnar ju alltid på den bästa mäst. k.i.m.m - tänk alla gånger. (L)

om du säger att det bara är tjejor som visar live, så kan väl du visa att killar också kan göra det?
det tycker iallafall jag. :D (A)


image11

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0