laladaada.

okej,nu har en till tema dag gått vägen yes!
jag orkar värkligen inte med att ha "grupparbete"
med han nu..
har typ chillat runt hela dagen,inte gjort så mycke tränat lite på redovisningen o så.


vi hade löpträning igår som sagt så vi var ute och sprang lite,men varför ska jag inte halka till och vrida knät på nått höger och vänster..
så nu har man ont till och från men det gick väl sådär att träna ikväll kände mej inte helt kry men det får bli bättre nästa gång.

fast om man tänker efter kan det ha brott på mitt knä men först och främst så har jag haft ont i huvudet sen alarmet ringde imorse,vet inte riktigt vad som har flygit i mej är lixom inte på topp humör och det stör mej..
från en sak till en annan,men vad har hänt med dej?
du undviker mej helt totalt,vad jag än gör säger hej asså vad som hälst så är det som att jag inte finns i ditt huvud.
jag är helt borta.
okej,det kanske är vissa saker som inte är som dom brukar mellan oss men okej om du skulle komma och säga vad det är,vilket inte så många gör,men att få veta varför gör ju saken så himmla mycke enklare för nu går man runt och tänker vad det kan bro på o då far tankarna iväg på vilda äventyr! :(

aja,nu får det vara slut på alla tråkigheterna kan inte vara så roliga och sitta och läsa ellerhur?
fyskamm för mej nu, inge mera sånt felicia..
men man får väl hoppas att allt blir lite roligare när man drar iväg till fjällen med lollos familj,komma ut i backarna och leva livet! =)
jag längtar, söndag/måndag - lördag/söndag , komma bort från allt och bara ha det bääästt! :D
och även hålla tummarna för killarna våra som far till falun och spelar sm final om jag inte har helt fel?
fan vad najs om dom gör det!!
och innebandyavslutningen kommer ju bara bli bättre än bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0