LLÅÅÅV.

okejdå,tema dagarna gick väl bra ändå.
redovisningen gick och väl också bra förutom några.. vad ska man säga,missar eller kanske tabbar men iallafall så känns det bara skönt att få vara lediga torsdag och fredag faktiskt,hade möte med f93/94,j18/div3 om nästa säsong och det ser väl bara bra ut,i nuläget så blire j18 för min del.. känns rätt så bekvämt.
sen så fick alla träna med j18/div3 sen och det gick faktiskt suveränt för min del typ,kändes inte alls som om klockan var halv elva när vi slutade.
sen nu är jag i stugan det är strålande väder och skotern kör som attan.. fast isen är inte så hållbar men lite snö finns det då kvar.


på måndag far jag till fjällen med lollos familj känns bara bääässtt!!
jag längtar sönder! kära vänner ring mej i veckan. xp
har inte så mycke mer att säga.

det lär inte bli bättre,du förstår inte bara dissar sönder så vad ska jag göra..
tuvärr jag kan inget göra om du inte är öppen för att prata.. sorryyy! :(

PUSSHEJ! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0