08.05.29

idag morse skulle jag igentligen ha fotboll,men då så skulle jag fysa med innebandyn istället för att jag inte får träna i veckan så då fysade jag sen körde jag o linnéa step up.. det var sjukt jobbigt!

sen så hade vi svenska o då spelade vi spel sen så hade vi livskunskap då skrev vi dagbok. ;] yeess!
sedan pyttipanna till lunch,blää den var skita blä äcklig så jag var hungrig heladan istället,sen hade vi hål till ett så då låg vi nere på gräset o solade ;d
sen så hade vi asa roligt på tyskan! vi spelade såhär in teatrar,asså när vi skulle gå på resturang ;)
typ skratta igäl mig så sjukt mycket! läätt väärt ;)

sen gjorde jag o vickan klart våran planch ? men aja,om maskar hehe frääässchhtt.. men iallafall sen slutade vi..

och ikväll har jag varit nere på våran träning o kollat lite,jag o emelie gjorde lite "mat" hehe!! :) :) :)

nu så sitter jag här o bloggar och kollar runt på andras bloggar,det är ju sjukt hur vissa kan få sina bloggar så fina!
om det är nån som kikar på min blogg som är duktig så säger jag bara,snälla fixa min också :] thihi
aja,nu ska jag fortsätta på mitt kikande puss, felicia.. ;]
 soommarrrr!
 soommmarrr!
  soommaarrr!

Kommentarer
Postat av: sariss

åh, dom dära sommar bilderna var as härliga! (L)

2008-06-23 @ 21:30:23
URL: http://bjurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0