08.05.31

tjenixen!
idag har jaag o linnéa varit i holmsund,hahaha jag har blivit värsta röd? ;d
aja,iallafall vi hade ganska så roligt hiihi:)
vi var på h grillen o köpte glass,eh,min glass hade frukt kött i sig ;o
o linnéas var en hulk som man blev määttt av eller hur?

vilket väder,asså förstår du att det snart är sommarlov?
det är tamefan mig bara två vanliga skoldagar kvar fastänn dom inte är så normala men ändå..
för att,
måndag, vanligt fast ändå inte.
tisdag, vanligt fast ändå inte.
onsdag, brännbolls cup.
torsdag, sommarkkkul.
fredag, ledig
måndag, klassens dag.
tisdag, avslutning.

två hela terminer snart av klarade,helt otroligt ;)

o nu är jag oss lollo,thihi vi åt lax till middag o min mammas potatissalladd;] stattuuuss!
haha men ändå najjs!
sen nu ska vi typ ha vattenkrig med kristina o luddee, pluss att jag ska sova oss familjen lundgren/marklund idag,sen imorgon hoppas vi på ännufinare väder så då ska vi springa till nydala typ.. STTTATTUUSS!!
nänu,blev det kanske liteför mycket men stattuus! ;] hahhahHHAHHAH

intressant inlägg menmen..
jag har blivit solbränd som sagt ssttaatttuuusss ;]

hejhej, feliciaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0