08.06.26

hejsvejs igen!!
har bara lust att skriva lite här nu,blev värsta sugen..

ikväöö har jag varit ute och haft löpträning på gammlia,jag som trodde vi skulle va värsta många men vi va bara fem stycken ;(
sen ändå,vi sprang med janne upp till våran lilla start plats..
sen så började vi springa nittio fem procent i fyra minuter sen så fick vi gå två minuter sen så joggade vi två minuter sen så gjorde vi så tre gånger till.. fast när vi skulle göra sista gången så blev mitt knä helt konstigt å det skrek!
knät som blev helt knas på matchen i lördags när en tjej stämpla mig sen när jag skulle springa vidare höll hon kvar så mitt ben vred sig? iallafall så gjorde det ont och idag blev knas igen..

sen imorgon har vi sovmorgon till fåse... är det tjugo i tio eller halv tio aja,nått av det iallafall..
bara för jörgen är i gotland så får jag inte ha innebandy imorgon. O sen på torsdag när vi ska få ha innebandy har jag fotboll.. ;o måste höra med mikael o jonas om jag inte kan få ha innebandy ;] tihih
sen har vi fått nån uppgift av jörgen för att vi ínte kunde ha nån idrott idag pga. av att var i gotland! xd

bättre idag iallafall. (L)

hare bra / felicia

Kommentarer
Postat av: löllis

du har förstört hela min vänskapskrets?
berätta för mig gummssss
finns alltid här om du vill prata det vet du :)?
(L)

2008-05-27 @ 19:07:52
URL: http://dextroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0