onsdag.

onsdag är det idag,och idag har vi haft operation dagsverk så vi har städat ;p
sen så skickas nå pengar för vi städade till nått fint barnhem i indien.
gulligt ;]
sen så slutade vi efter lunch o då for vi ner på stan o tog en glass o kikade runt lite...
gud så varmt det är ute,det är ju underbart .. känner redan på mig att snart blire badning hela dagarna :D
så sjukt underbart säger jag bara!!

sen så skulle jag igentligen träna idag men då är mitt knä LITE konstigt fortfarande så då blir det att vila hela veckan så då blire ingen match på söndag..

föresten idag så fyller min bror 6år så alla som träffar han säg grattis så blir han super glad :] !!!
thihihi han är bäääästtttt!

pusshej / felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0