torsdag.

(L)grattis simon! ;)
skolan den här veckan har väl gått rätt så bra,känns som dagarna bara har flygit förbi...
idag har vi inte gjort så mycket hade fotboll imorse och den sög,ingen vidare bra koncentration osv,sen hade vi livskunskap men då kom maria på att jag o linnéa skulle på nått möte med rektorn om hur året har varit på skolan så vi stack upp dit sen så missade vi halva fimen vi skulle se på svenskan.. jag fick dampilidamp.
men iaf så gick vi och åt sen så hade vi språk sen no där jag höll på att somna vid bänken sen så slutade vi..

ihelgen blire film med älsklingarna visst?
sen så har vi match på lördag på gammlia vid sex tror jag..
komma o kolla? ;]
åpå söndag ska  jag o linnéa dömma fotboll,himmlarnas så kul ,d

(L)(L)(L)

Kommentarer
Postat av: löllis

vi kmr mosa dom små barnen :]

2008-05-15 @ 20:35:52
URL: http://dextroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0