08.09.03

hej!

asså jag skäms verkligen över att jag aldrig skriver,känner mig verkligen jätte dum.
men skolan och träningarna tar upp all tid nu och datorn prioreteras bort helt enkelt..
sen nu när jag inte har fått mitt andvändarlösen osv i skolan,
så går det inte att uppdatera på raster osv.
men det får helt enkelt bli nått inlägg nu och då ett tag,tills man har kommit in i allting,

idag har det REGNAT hela DAGEN!
och det suger som vanligt,men iallafall så har vi haft skola 8halv fyra idag och det kändes lite drygt på slutet,
då hade vi matte och det går sämst för mig för jag fattar inte hur man räknar ut nån grej sen när carina förklarade fattade jag,men nu när jag satt ikväll och skulle jobba lite så hade jag glömt bort hur man tänkte så jag kom inte nå mycket längre fram i boken menmen..

och idag hade vi det livsfarliga SÅPFOTBOLLEN på idrotten,man skulle spela fotboll två mot två på en presening? fullt med varmtvatten och såpa,som ni kanske förstår halkade man och ramlade hela tiden.
och islutet så skulle man springa och klida och det var as skojj fast jag fick såpa i ögat och det sved ;]
sen så skulle jag glida sista gången och då landade jag fel så mitt knä fick ont men det har nästan gått över nu.

imorgon har vi innebandy i skolan wiiee!!!
asså jag har döö ont i hela kroppen,det suger.
men det går säkert över snart,hoppas jag..
annars vet jag inte vad jag gör!


inga bilder blir det heller,för jag har inte kunnat/hunnit med att ta några,vilket är väldigt tråkigt..

aja,vi hörs allesammans,
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0