08.09.08

hejhej!

igår hade vi match,det gick väl sådär..
vi spelade ändå rätt så bra men vi förlorade med 0-3,
men idag har vi haft skola och sista lektionen var hemkunskap
och det vi lagade vart faktiskt gott,pasta och tomatsås! :)
och sen så har vi diskläxa,så vi ska tömma diskmaskinen hemma och
typ ta tid hur långtid det tar osv..
träningen ikväll var rätt så lugn och skön för vi hade match igår och sen har vi
faktiskt match imorgon mot vännes och i vännes,känner mig faktiskt rätt så taggad!!



innebandy i skolan imorgon,blir det inte helplan så vet jag inte vad jag gör, ;]
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva känns som jag bara sitter här och knappar på
tangenterna men det blir inget av det..

bästaste,

linnéa lundgren. <3



vi hörs,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0